Home » Cerita Lucah » Tembak Dalam Bini Orang

Tembak Dalam Bini Orang

Wednesday, November 11th 2015. | Cerita Lucah, Melayu, Video Lucah

Nonton dan muat turun video lucah Tembak Dalam Bini Orang.

Download Video

Tak berapa lama dulu, aku berjaya melampiaskan nafsuku dengan bini orang bernama Saliya. Masa tu aku keja bank sekejap. Kak Saliya ni kerja bank tu, dan memang sorang yang gedik dan seksi. Tubuhnya menggiurkan berumur dalam 30 an. Ceritanya bermula bila aku start keja kat bank tu.

Agak lama kami berkenalan, kami jadi rapat, rapat sampai boleh gesel2 badan la jadinya, aku selalu mengambil kesempatan menggesel konekku pada punggungnya yang selalu berbalut skirt pendek ketat itu. Dia pula tak pernah pun marah, biasa2 je pasal dah jadi kebiasaan bergesel macam tu. Kekadang, bila line clear, aku di belakang dia aku akan kuarkan konekku yang keras pastu aku geselkan ke bontotnya yang besar itu sehingga keluar air mazi aku.

Sehingga la satu hari, Kak Saliya ajak aku teman dia gi pub, aku ok je, sambil meremang buluku semua mendengar ajakannya, aku rasa pasti aku akan dapat burit dia. Dia kata husband dia outstation, so dia boring. Aku pun gi la dengan dia, aku tak minum arak, dia pun tak, setakat dia joget2 je. Bila dah sampai masa balik, dia kata nak tido umah aku malam ni. Aku pun menegang mendengar permintaanya. Aku tinggal sorang je kat umah sewa, so memang sesuai. Aku cakap boleh, je tapi kena nyorok2 sket nak masuk dalam umah.

Sesampai di umah, sembunyi2 dia masuk ke dalam umah aku, dah sampai dalam aku tak boleh kontrol, aku terus peluk dia dari belakang sambil menekan konekku ke bontotnya. Dia tak marah malah terus memegang batang konekku yang mengeras tersepit di antara bontotnya. Aku terus mencium lehernya dari belakang, aahhhh wanginya. Dia hanya mengeleng-gelengkan kepalanya sambil mendongak ke atas dan berdesis kenikmatan. Aku terus mengeluarkan konekku, lalu aku selitkan di celah skirt ketatnya mengenai farajnya. Aaaahhhh, nikmatnya tak dapat aku katakan, bila konekku menyentuh farajnya yang dah lama aku gerami, rasa sejuk seluruh tubuhku. Kak Saliya pula semakin menekan konekku ke celah farajnya, sambil menggesel2kannya dengan lebih kuat. Kami berciuman, lalu aku menolak dia ke katil. Aku membuka seluruh pakaianku, lalu aku buka pula pakaiannya. Bila aku menindihnya, dia meraba dadaku dengan rakus bernafsu. Aku terus menindihnya, dan dengan terketar2 aku letakkan konekku di pintu farajnya yang putih itu. Perlahan aku tekankan konekku supaya masuk ke dalam rahim bini orang ni, tapi Saliya dengan rakus menarik punggungku supaya masuk ke dalam dengan lebih cepat, cruuuupppp! Konekku melurut ke dalam faraj yang licin dan panas itu. Kak Saliya merengek, “uuuuhhhh”, sambil badannya seakan terkejut bila konekku menujah ke dalam rahimnya. Aku kenikmatan, tapi aku mesti puaskan dulu Kak Saliya kalau nak hubungan kami berpanjangan, lalu aku henjut konekku keluar masuk dengan pantas dan dengan rakus supaya nafsunya membuak, dan bila dah semakin laju, aku tekankan sedalamnya konekku supaya dia puas. Teknikku berjaya, bila aku dapat mengesan dia sudah puas, bila dia mengeluh panjang sambil memelukku kuat. Kini giliran aku pula, aku pun berbisik ke telinganya, “pancut dalam boleh tak?” Tanyaku. Dia senyum sambil mengangguk. “Kak nak rasa air kau,” kata Kak Saliya. Aku cakap, “kak tak takut ke termengandung anak saya?” Sengaja aku tanya kerana ingin menaikkan lagi nafsu serakahku. Dia jawab,” alah, laki kak ada, takkan dia tau”. Jawapannya membuatkan air maniku membuak2 ingin keluar, kerana aku bangga kerana ada perempuan yang mahukan air maniku terkandung di dalam rahimnya, yang jika jadi anak pun aku tak payah peduli, aku hanya perlu memuaskan nafsuku sahaja. Aku pun memeluk tubuhnya yang slim itu erat2, sambil menciumnya aku jolokkan konekku dengan perlahan ke dalam farajnya, dan kini konekku terasa berat, butu aku semakin mengeras. Terasa air maniku mula bergerak ke arah konekku yang masih mengayak keluar masuk faraj perempuan ni, dan akhirnya, aku tak mampu bertahan lagi, dan dengan asakan terakhir, aaaaahhhh!!!! Creeetttt!! Creeeet!! Air maniku mula menembak tak tentu arah ke dalam perut bini orang ni, aku tembak sepuas-puasnya mani aku sehingga ke titisan yang akhir, hingga konekku puas. Ahhhhh, leganya rasa bila aku dapat memuaskan nafsuku dengan bini orang ni.

Kami pun berpisah setelah bersenggama selama 2 tahun.

cerita sex, main dengan bini orang, main bini orang, sex bini orang, sematlink janda melayu, orang kongkek dalam hotan vdo, tembakdalambiniorang com, kak nak burit, download video seks ustazah gede putih, biniorang